Solicita oferta

BN Sind Balneo Turism

Adresa: Str. Turturelelor, Nr. 11A, Bl. C, et. 3, Sector 3
Nr. Reg. Com.: J40/30112099
CUI: RO25238238

Cont Lei:RO81BRDE410SV31324344100
Banca: BRD

Cont Lei:RO94RZBR0000060017723705
Banca: Raiffeisen Bank

Tel.: 021.320.29.21/22; 021.320.03.48
E-mail: vanzari@bnsind.ro

Cine suntem:

BN SIND BALNEO TURISM SRL a fost infiintata in anul 2009 avand ca activitate principala administrarea structurilor hoteliere, de alimentatie publica si tratament balnear. Incepand din anul 2010 BN SIND BALNEO TURISM SRL a preluat in administrare 5 hoteluri in statiuni balneare, respectiv: Hotel Petrolul in Eforie Nord, Hotel Delfinul in Navodari, Hotel Craiasca in Ocna Sugatag, Hotel Oltenia in Baile Govora si Hotel Lotru in Voineasa.

Viziunea companiei se bazeaza pe preocuparea permanenta de a presta servicii de calitate, de a construi parteneriate durabile, bazate pe incredere, profesionalism si confidentialitate, pentru valorificarea oportunitatilor, cresterea eficientei si a nivelului de dezvoltare.

Viziunea companiei:
 Sa asigure o calitate ridicata a serviciilor oferite clientilor, atat prin dotari, cat si prin personalul instruit, orientat catre oaspeti,
 Sa asigure un mediu de lucru pozitiv, unde angajatii sa se poata dezvolta profesional,
 Sa depaseasca asteptarile oaspetilor, dar si asteptarile angajatilor, prin eforturi constante,
 Sa continue dezvoltarea si crearea de standarde.

Misiunea:
Misiunea noastra este sa devenim lideri de piata în turismul balnear din Romania, prin investitii sustinute, prin pregatirea permanenta a membrilor echipei, prin aplicarea standardelor de excelenta, prin receptivitate fata de cerintele pieței.

Valorile companiei:
 Compania noastra incurajeaza un mediu de lucru deschis si comunicativ,
 Stilul nostru de management incurajeaza performanta, atat la nivel individual, cat si la nivel de echipa si incurajeaza orientarea catre atingerea obiectivelor.
 Recrutam pentru atitudine, dezvoltam abilitati si construim experienta,
 Ne angajam sa oferim clientilor nostri servicii de calitate de fiecare data.

Integritatea
Consideram ca onestitatea si sinceritatea, atat pe plan intern, cat si extern sunt deosebit de importante si este imperios necesar sa un comportament echitabil si etic in chiar si cele mai dificile situatii. Timpul si efortul depus in fiecare proiect corespund misiunii noastre de a oferi rezultate superioare intr-un mod profesionist.

Respectul pentru individ 
Respectam capacitatea si dorinta de dezvoltare personala, precum si talentele si convingerile clientilor, colegilor, internilor, precum si ale tuturor celelalte persoane care le intalnim in procesul muncii noastre. Indiferent de pozitie, tratam toate persoanele cu atentie si consideratie. Apreciem ideile in functie de valoarea lor, nu pe baza vechimii sau pozitiei celor care le-au formulat. Incurajam criticile constructive si recompensam performanta si contributia personala in concordanta cu valorile noastre.  Utilizam procese decizionale transparente, bazate pe  onestitate si empatie.

Inovarea si schimbarea 
In conditiile evolutiei rapide a economiei, consideram ca obiectivul nu este doar de a aplica cele mai bune practici, dar si sa cautam noi solutii. Noi credem ca ideile inovatoare sunt adesea rezultatul activitatii echipelor care doresc sa rezolve creativ probleme reale.

Impactul social si asupra mediului inconjurator  
Cautam sa avem un impact pozitiv si de durata si dincolo de domeniul de afaceri. Credem ca putem face lumea un loc mai bun, atat direct, prin munca noastra pentru clienti, cat si prin eforturile noastre pro bono. Consideram ca, pe masura ce populatia si pietele mondiale continua sa creasca, asigurarea durabilitatii economiilor noastre este o responsabilitate fundamentala a tuturor institutiilor si persoanelor.

Ce facem:

Activitatea principală:

Domeniul de activitate principal: conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) 5510 - Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare

Turismul balnear este principalul obiect de activitate al societatii, in 4 din cele 5 hoteluri ale societatii se asigura servicii de tratament balnear – Hotel Petrolul, Eforie Nord; Hotel Craiasca, Ocna Sugatag; Hotel Oltenia, Baile Govora si Hotel Lotru, Voineasa.

La nivel de societate sunt prestate in principal urmatoarele categorii de servicii:
 Servicii de cazare, individuale sau de grup,
 Servicii de alimentatie publica,
 Servicii de tratament balnear,
 Alte activitati conexe industriei hoteliere.

In sediul central BN Sind Balneo Turism ofera servicii specifice de promovare si vanzare a pachetelor de servicii turistice pentru hotelurile detinute de societate.

Turistii care beneficiaza de servicii prin cele 4 puncte de lucru prezentate mai sus acceseaza pachete complete de servicii – cazare, servicii de masa si servicii de tratament balnear. 

Serviciile de cazare si masa prestate sunt autorizate de Ministerul Turismului, serviciile medicale (de tratament balnear) sunt autorizate de Ministerul Sanatatii Directia Generala Asistenta Medicala si Sanatate Publica.

In plus toate cele 3 tipuri de activitati de baza: servicii de cazare, alimentatie publica si servicii medicale sunt certificate ISO, pentru managementul calitatii si mediu iar in cazul alimentatiei publice inclusiv pentru siguranta alimentara.